service & garantie

service

Service

Wij stellen alles in het werk om u een heerlijke nachtrust te bezorgen. Op onze website vindt u veel informatie over onze producten en service. Hebt u een vraag? Of bent u onverhoopt niet tevreden over een product of onze service? Neem dan contact met ons op. Samen met u kijken we dan naar een passende oplossing.

Bezorgen en installeren

Onze monteurs bezorgen uw bed op het afgesproken moment bij u thuis. Vanzelfsprekend zorgen zij hierbij meteen voor een professionele en zorgvuldige montage. Al het verpakkingsmateriaal en ander afval nemen wij mee terug. Zo hoeft u zelf niets op te ruimen. Nu lekker genieten van uw nieuwe aankoop! ( Deze service bieden wij op onze collectie artikelen. Uiteraard kunt u hiervan ook gebruik maken voor onze outlet of ACTIE artikelen tegen een meerprijs.)

Oude matras retour?

Wilt u gebruik maken van onze retourservice. Bespreek dit tijdens uw aankoop. U kunt uw oude matras aan onze bezorgers aanbieden. Wij zorgen ervoor dat uw oude matrassen op verantwoorde en milieuvriendelijke wijze gerecycled worden. De kosten voor deze service bedragen 20.- voor een eenpersoonsmatras en 35.- voor een tweepersoonsmatras.

 

GARANTIE

Garantie op producten

Op de door ons geleverde producten wordt een garantie gegeven conform de door de fabrikant afgegeven garanties. Indien u de exacte garantiebepalingen van een bepaald product wilt weten, Neem dan contact met ons op. Uit hygiënisch oogpunt is het ruilen van textielproducten alleen mogelijk als de verpakking ongeopend is.

De garantietermijn gaat in op de dag van de aankoop. Bewaar daarom altijd uw factuur. Als reparatie niet mogelijk is, dan wordt in overleg een nieuw onderdeel geleverd.

Garantievoorwaarden

Wilt u aanspraak maken op de garantie? Dan gelden de volgende voorwaarden:

  • U kunt aantonen dat u de aankoop hebt gedaan bij Eurobed.
  • Het product is onbeschadigd en schoon.
  • U hebt het product gebruikt volgens de instructies.